Маркетинг Шифра: 170407 | 6 ЕСПБ
Опште информације
Ниво студија:
Година студија:
3
Семестар/Триместар:
6
Услов:
Нема.
Циљ:
Циљ предмета је стицање основних знања и вештина из области маркетинга. Савладавање метода и техника које се користе у маркетингу и њихова примена у процесу управљања маркетингом
Исход:
Након одслушаног курса студенти ће бити оспособљени да планирају, прате, реализују и врше контролу маркетинг процеса у самом предузећу.
Садржај предмета
Теоријска настава:
- Маркетинг као пословна функција;
- Инструменти маркетинг микса;
- Развијање маркетинг стратегија и планова;
- Снимање маркетиншког окружења;
- Одређивање циљног тржишта;
- Маркетинг стратегије;
- Стратегије и политике прилагођавања цена;
- Традиционални канали промоције: промоција у штампи;
- Традиционални канали промоције: промоција на радију;
- Традиционални канали промоције: промоција на телевизији;
- Традиционални канали промоције: оглашавање на јавним местима;
- Tрадиционални канали промоције: оглашавање на сајмовима, наградне игре и такмичења, купони;
- Дигитални маркетинг;
- Трендови у Маркетингу.
Практична настава:
- Врсте и структура маркетинг наступа; Интернет маркетинг план: Анализа тржишта; Креирање стратегија наступа на тржишту и одабир канала промоције; Планирање Интернет маркетинг буџета; Формирање тима и дефинисање временских рокова; Рад на више оnline платформи и са више различитих маркетинг алата.
Литература
- Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг - уџбеник, АТУСС, Београд, 2021.
- Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг - приручник за лабораторијске вежбе, друго издање, АТУСС, Београд, 2022.
- Костић-Станковић М., Филиповић В.,Штављанин В., Маркетинг, ФОН, Београд, 2019.
Број часова активне наставе (недељно)
Предавања:
3
Вежбе:
2
Други облици наставе:
0
Оцена знања (максималан број поена 100)
Предиспитне обавезе
Поени
активности у току предавања
10
активности на лабораторијским вежбама
30
семинарски рад
0
колоквијум
0
Завршни испит
Поени
Писмени испит
60
Усмени испит
0