Пословна комуникација Шифра: 171407 | 6 ЕСПБ
Опште информације
Ниво студија:
Година студија:
2
Семестар/Триместар:
4
Услов:
Положен пријемни испит и друге одредбе усклађене са статутом/правилницима Школе
Циљ:
Упознавање студената са истраживањима и питањима која отвара психологија комункацијe, као и разумевање кључних тема социјалне психологије, уз могућност развијања способности за креативну примену стечених психолошких знања у професионалном окружењу.
Исход:
Од студената се очекује да на крају курса буду способни за разумевање кључних комуниколошких модела и претпоставки, за разумевање принципа и механизама који обједињује различите видове његове примене у пословном окружењу.
Садржај предмета
Теоријска настава:
- Комуниколошки модели,
- Пет златних правила,
- Вербална комуникација,
- Невербална комуникација,
- Емоционална писменост,
- Активно слушање и пoруке,
- Решавање конфликта, психологија преговарања,
- Посредовање, тежак клијент,
- Игре које пословни људи играју,
- Игре моћи и психолошки аикидо,
- Тимски рад,
- Групна креативност,
- Стрес и синдром сагоревање,
- Модели пословног састанка
- Пословни бонтон.
Практична настава:
- .
Литература
- Мандић, Т. Комуникологија-Психологија Комуникација. Београд: КЛИО, 2001
- Костић, Л.Комуникологија са пословном комуникацијом. Београд: ВИШЕР, 2011
Број часова активне наставе (недељно)
Предавања:
2
Вежбе:
3
Други облици наставе:
0
Оцена знања (максималан број поена 100)
Предиспитне обавезе
Поени
активности у току предавања
10
активности на лабораторијским вежбама
10
семинарски рад
0
колоквијум
30
Завршни испит
Поени
Писмени испит
0
Усмени испит
50