Интернет маркетинг Шифра: 170917 | 6 ЕСПБ
Опште информације
Ниво студија:
Година студија:
1
Семестар/Триместар:
2
Услов:
Нема.
Циљ:
Циљ предмета је стицање основних знања и вештина из области Интернет маркетинга. Савладавање метода и техника које се користе у Интернет маркетингу и њихова примена у процесу управљања Интернет маркетингом.
Исход:
Након одслушаног курса студенти ће бити оспособљени да планирају, прате, реализују и врше контролу свих активности везаних за представљање предузећа на Интернету, као и прилагођавање предузећа потрошачима у смислу лаког проналажења и коришћења од стране корисника.
Садржај предмета
Теоријска настава:
- Основе интернет маркетинга;
- Модели пословног наступа на интернету ;
- Интернет маркетинг план;
- Одређивање циљног тржишта на интернету;
- Стратегије интернет маркетинга;
- Технике и тактике интернет маркетинга;
- Дигитални канали промоције: веб сајт, блог, SEO;
- Дигитални канали промоције: маркетинг на претраживачима;
- Дигитални канали промоције: друштвени медији;
- Дигитални канали промоције: e-mail маркетинг, online односи с јавношћу;
- Мобилни маркетинг;
- Веб аналитика;
- Трендови у интернет маркетингу.
Практична настава:
- Технологије интернет маркетинга; Интернет маркетинг план; Инсталација WordPress CMS-a, SEO – примери на WordPress-у; CRM интеграција са WordPress-ом, Примена Google сервиса; Примена друштвених мрежа, Плаћено интернет оглашавање, Одбрана радова.
Литература
- Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг, уџбеник, АТУСС, Београд, 2021.
- Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг - приручник за лабораторијске вежбе, друго издање, АТУСС, Београд, 2022.
Број часова активне наставе (недељно)
Предавања:
3
Вежбе:
2
Други облици наставе:
0
Оцена знања (максималан број поена 100)
Предиспитне обавезе
Поени
активности у току предавања
10
активности на лабораторијским вежбама
30
семинарски рад
0
колоквијум
0
Завршни испит
Поени
Писмени испит
60
Усмени испит
0